Är GG svängda gjord bäst av de svängda?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare diny
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 750
D

diny

När man läser verkar det vara den som flest är nöjda med funktionen när man har en häst vars gjord och sadelläge skiljer sig.

Hästen som ska ha den har gissningsvis 60kg övervikt kvar så vet inte hur länge det dröjer innan det är dags att byta gjord igen och GG gjorden kostar en del mot tex en pfiff.

Sv: Är GG svängda gjord bäst av de svängda?

Har en GG gjord själv som jag är nöjd med, men jag tror inte det skiljer så mycket mellan de olika märkena. Är bara gjorden ordentligt svängd och i övrigt utformad som du vill ha den så går det säkert lika bra med en billigare modell. Kan ju kännas onödigt att köpa en dyrare gjord om du inte tror du kommer använda den så länge.

Liknande trådar

Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 522
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 570
Senast: Lavinia
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
187
· Visningar
25 810
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka... 2
Svar
27
· Visningar
6 874

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka