JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Övr. Katt
Trådstartare
Trådstartare
Hannzo
Startdatum
Startdatum
19 Nov 2003
Svar
Svar
7
Visningar
Visningar
1 140
Bukefalos 30 år!
Och snön ser populär ut!?
Hehe, nej. den var inte så populär. Men söt är han!
Jättefin!
Gillade han inte snön? Han ser ju rätt misstänksam ut!
Vilken fin färg.
Nej, han gillade inte snön.
Men det var nog nästan första gången han var i snön. Nu vill han va ute helatiden.
Släppa ut skygg katt på nytt ställe?
Övr. Katt Kort bakgrund, men skaffade en stallkatt för exakt 2 veckor sedan. Katten kommer från ett katthem och de letade efter ett hem i ett...
Startad av Emmi
20 Jun 2026
Svar: 6
Visningar: 609
Katt
Väldigt intensiv katt
Övr. Katt Startar en ny tråd om vår nya stallkatt som är väldigt intensiv och extremt kontaktsökande. Jag vet att vi inte har haft honom så länge...
Startad av Emmi
1 Jul 2026
Svar: 5
Visningar: 412
Katt
Vilken ras?
Övr. Katt Jag har tidigare enbart haft huskatt men är nu intresserad av en raskatt. Anledningen är att jag vill ha lite koll på hur personligheten...
Startad av Kaktus
21 Sept 2025
Svar: 65
Visningar: 3 610
Katt
Varför vandrar min katt?!
Övr. Katt Hjälp mig att förstå min katts nya beteende. Vi flyttade till nytt hus för några veckor sen och vår katt Snos, 9 år, har anpassat sig...
Startad av Emmmmma
18 Jun 2025
Svar: 13
Visningar: 1 749
Katt
Barmarksdrag/canicross
Hundträning Jag är ingen expert alls men när vi sysslar med dw vill man ha en mycket lägre dragpunkt.
https://wpgbg.com/wp-sele/
Viva
21 minuter sedan
Svar: 659
Visningar: 60 863
Hund
Valp, tips och råd
Övr. Hund I min ras är det vanligt att uppfödaren matchar valp med ägare, trots sällskapshund. Många gånger är kullen väldigt jämn och då spelar...
Malibu_Stacy
Idag kl 07:08
Svar: 34
Visningar: 1 103
Hund