F Farouk 18 Dec 2003 #1 Nya kattungen: Tootsie Tootsie 2 Pappa och jag åker och hämtar henne på lördag eftermiddag
P pulkan 18 Dec 2003 #2 Nej, jag gillar inte katter så nej. Förutom kanske nån speciell men generellt nej.
fisalisa_ 18 Dec 2003 #3 sööööt. vilken fin färg min kompis visar upp sin kissekatt i webcam. så jäävla sööt
F Farouk 18 Dec 2003 #5 Jag begriper mig inte på folk som INTE gillar pälsbollarna? Har 2 muppar i min klass som inte gillar dom heller... Vad är så "hatiskt" med dom?
Jag begriper mig inte på folk som INTE gillar pälsbollarna? Har 2 muppar i min klass som inte gillar dom heller... Vad är så "hatiskt" med dom?
F Farouk 18 Dec 2003 #7 Haha Jag tror inte det. Beror nog på blixten, om hon inte blivit utsatt för något radioaktivt avfall
P pulkan 18 Dec 2003 #9 Vad är det att inte begripa sig på? Kan väl inte gilla allt och alla och katter ligger i inte gilla raden. Heter dina klasskamrater kermit och ms piggy oxå? :smirk:..
Vad är det att inte begripa sig på? Kan väl inte gilla allt och alla och katter ligger i inte gilla raden. Heter dina klasskamrater kermit och ms piggy oxå? :smirk:..
F Fjomp 18 Dec 2003 #20 jo, men ändå.. katter är ju så söta ! åh, det var så hemskt att lämna tillbaka kissen när jag var liten.
jo, men ändå.. katter är ju så söta ! åh, det var så hemskt att lämna tillbaka kissen när jag var liten.