JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Är hungrig men vill inte äta
Bukefalos 30 år!
Vill vara hungrig. Det känns bra på något sätt plus att det tar emot att äta.
Skulle kunna äta glass men inte något matliknande.
Kanske ska gå och köpa glass. Bättre än ingenting tänker jag.
Intuitivt ätande
Övr. Barn Jag försöker själv att praktisera intuitivt ätande och det går ganska bra. Jag märker att jag börjar bryta mig loss från alla...
Startad av Midsommarblomster
23 Mar 2026
Svar: 58
Visningar: 4 933
Barn
Att bryta mig loss
Dagbok Just nu befinner jag mig i ett vägskäl - ska jag göra vad jag känner är rätt eller ska min mamma få avgöra vad jag ska göra likt hon...
Startad av Tystnatt
17 Maj 2026
Svar: 250
Visningar: 21 249
Dagbok
Vägskäl
Dagbok Jag har tvekat mycket över att starta den här tråden men provar här på dagbok så jag kan välja att radera mina inlägg om jag ångrar mig...
Startad av gurkskiva
13 Apr 2026
Svar: 11
Visningar: 1 503
Dagbok
Byråkrati
Dagbok Kl 12
Jag är inte säker, men jag tror och hoppas att min kurator kommer tillbaka från semestern nästa vecka. Jag har skickat meddelande...
Startad av IngelaH
11 Jul 2025
Svar: 3
Visningar: 722
Dagbok
Vad gör vi? Del CCXXXVII
Tjatter Packar ska köra till Öland i eftermiddag. Ska jobba två dagar på skördefesten. Sedan ska jag vandra och njuta av lugnet i ngr dagar...
rickie
4 minuter sedan
Svensk politik 9
Samhälle I sammanhanget om det påverkar regeringsförhandlingarna.
Jag kan hålla med att i det sammanhanget är mindre än en promille av V-rösterna...
Rumpnissen
5 minuter sedan
Vad ska min son betala?
Samhälle Underhållet ÄR dina pengar. Det ges till dig för att det inte finns en biologisk medförälder som bidrar i hushållet. Att du och han haft...
Manji
7 minuter sedan
När är det okej att...
Träning Högar: enbart i skogen eller på dedikerad ridväg (om det inte är vinter och fryser för då blir ju ridvägen till sist en puckelpist tills...
Sassy
38 minuter sedan
Årets bantningstråd
Svar: 51
Visningar: 1 840
Vård
Bildtråd
Gnägg Ponny efter utredningsspray och intensivt borstande. Behövde använda ett skohorn för att hon skulle få fram öronen 😆, hon hade ledsnat...
cili
Idag kl 08:44