Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden och att radera andras inlägg. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

  • Låst
Dagbok Träffade ju läkare på neuropsyk för ett tag sen, han frågade om jag ville att han skulle fråga kollegorna ifall jag kan få hjälp med min...
Svar
0
· Visningar
261
Senast: Rosett
·
  • Låst
Dagbok Som vanligt framemot kvällen blir jag deppig och mörka tankar ökar. Vet inte hur jag ska bli fri från det och får inte hjälp av...
Svar
1
· Visningar
297
Senast: Rosett
·
  • Låst
Dagbok Känns skitjobbigt att främmande personer ska komma hit och se mitt kaos men jag får väl säga att jag är mitt i en storstädning eller...
Svar
6
· Visningar
735
Senast: Rosett
·
Dagbok ... vill ju komma igång igen med gymmandet men det är så segt. Det kändes iaf bra senast jag var där, blev lite lagom darrig i benen...
Svar
0
· Visningar
191
Senast: Rosett
·
  • Låst
Dagbok Har tänkt nu i mer än en vecka att jag behöver gå och storhandla men kommer inte iväg. Känner mig så trött, både i kropp och hjärna, så...
Svar
1
· Visningar
349
Senast: Rosett
·
  • Låst
Dagbok ... som eventuellt skulle innebära en radikal förändring i mitt liv. Jag vet inte exakt vad det skulle leda till men vet inte vad jag...
Svar
0
· Visningar
426
Senast: Rosett
·
  • Låst
Dagbok Jag är ful, fet, sur och less. Kan det inte bli januari typ NU? Hatar denna tiden på året.
Svar
0
· Visningar
248
Senast: Rosett
·
  • Låst
Dagbok Senaste månaderna är det några främmande människor från utlandet som kontaktat mig på nätet, den ena sa sig vara familjeterapeut och den...
Svar
16
· Visningar
1 238
Senast: Praefatio
·
  • Låst
Dagbok Känner mig deprimerad, sur och håglös. Vill inte ha ett sånt här liv men vet inte hur/kan inte göra de förändringar som behövs. :(
Svar
0
· Visningar
335
Senast: Rosett
·
  • Låst
Dagbok ... julen. Blir gråtfärdig när jag tänker på det. Vill inte att det ska bli jul för det påminner mig extra mycket om hur ensam jag är. :cry:
Svar
0
· Visningar
400
Senast: Rosett
·
  • Låst
Dagbok Bytte elavtal men fick ingen bekräftelse. Tänkte inte mer på det eftersom det stod att de hör av sig om bytet inte går igenom. Men...
Svar
0
· Visningar
375
Senast: Rosett
·
  • Låst
Dagbok ... läste ett brev av en släkting och fick ångest i hela kroppen. Vet inte hur jag ska bli av med den nu, kan nog inte få i mig mat...
Svar
0
· Visningar
467
Senast: Rosett
·
  • Låst
Dagbok Tjorv med öppenpsyk igen. Har ju slutat hoppas på hjälp och gjort klart för dem att jag inte tror de vill hjälpa utan de bara låtsas. Så...
Svar
0
· Visningar
280
Senast: Rosett
·
  • Låst
Dagbok Allt känns meningslöst, jag har ingen lust att göra nåt. Denna vecka kommer boendestödet tillbaks från semestern och jag funderar på att...
Svar
0
· Visningar
485
Senast: Rosett
·
  • Låst
Dagbok Är så trött på dagarna nu. Misstänker att det beror på att jag minskat på en medicin som jag tar för sömnen. Har inte tagit den på några...
Svar
7
· Visningar
709
Senast: Rosett
·
  • Låst
Dagbok Brukar göra det då och då. Var nätt och jämnt vaken så hade så hade svårt att parera det. Brukar spänna kroppen så hårt jag kan och sen...
Svar
0
· Visningar
400
Senast: Rosett
·
  • Låst
Dagbok Vet att det nog skulle hjälpa om jag tog en promenad men jag känner mig rätt handlingsförlamad, tankarna bara snurrar och jag kan inte...
Svar
0
· Visningar
335
Senast: Rosett
·
  • Låst
Dagbok Jag har mått ganska bra nu i juli. Har kunnat minska på flera ångest- och sömnmediciner och känt mig lugn ändå. Men så ringde nån från...
Svar
0
· Visningar
447
Senast: Rosett
·
Dagbok Känner mig deprimerad och håglös idag. Tänkte gå ut kl 8 på morgonen men hade ingen ork eller lust. Har fortfarande inte kommit iväg men...
Svar
0
· Visningar
323
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp