Är spillning från häst ofredande?

Bara jag som tycker gödsel luktar gott? :o Eller ja, det luktar ju inte gott på samma sätt som t.ex. en ros luktar gott, men det är något mysigt och "hemvant" med lukten av gödsel. Nu när jag bor inne i stan blir jag helt salig om jag skulle råka få vittring på en nygödslad åker :love:
Gödseldoftande åkrar får mig alltid att tänka att "nu är det vår på riktigt, nu har bönderna börjat med vårbruket" :D

Bara jag som tycker gödsel luktar gott? :o Eller ja, det luktar ju inte gott på samma sätt som t.ex. en ros luktar gott, men det är något mysigt och "hemvant" med lukten av gödsel. Nu när jag bor inne i stan blir jag helt salig om jag skulle råka få vittring på en nygödslad åker :love:

Kodynga, det tycker jag också luktar vår och trevligt :) men inte grisdynga/piss, eller sväm/flytgödsel :yuck:

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Polisen har fått in en anmälan om ofredande mot grupp. Vid två tillfällen ska en man ha skrämt ett sjuårigt barn, den ena gången så hon...
Svar
1
· Visningar
714
Senast: Mia_R
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter När en flicka i 15-årsåldern var ute och red i Knislinge på tisdagskvällen stötte hon på patrull. ... Källa / Läs mer...
Svar
3
· Visningar
879
Senast: prallan
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Den mjuka leran ovanpå tjälen gjorde att hästen inte kunde resa sig upp. Räddningstjänsten skickade en bandvagn till gården för att...
Svar
0
· Visningar
437
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Sophie Ställberg och hennes sambo från Romme möttes av en otäck syn när de gick ut till hästarna på onsdagsmorgonen. En av hästarna hade...
Svar
0
· Visningar
816
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Vi som letar häst II
  • Födda -21