Arab SM 2008?

Camilla_H

Trådstartare
Hej!

Är det någon som vet var Arab SM går 2008? Skulle vara kul att delta en gång i min hästs liv...

Sen har jag försökt hitta propparna för årets SM, alltså 2007, men hittar dem inte och jag fick dem skickade till mig men har raderat mailet, tyvärr. Är det någon som vet var de finns? Hittar inget på SAHF:s sida och inte heller på AHIS.

/Camilla

Sv: Arab SM 2008?

Det låter som om sportcupen (vilket väl inkluderar SM?) ska vara på Näsbyholm igen (Strängnäs). Kolla under avel på arabtråden här på buke! :)

Okej, där har jag varit på kurs för herrans många år sedan så dit hittar jag! Och inte är det så långt att åka heller, bara sådär 60-70 mil... ;)

proppen från i år tror jag ligger kvar på sahf:s hemsida. den fanns kvar sist jag kollade iallafall.
tryck på "sport, proppar & resultat" så finns proppen där under flera av grenarna.

Tack! Jag tänkte inte så långt!

Ser att, om det är samma upplägg nästa år, skulle vi kunna delta i flera grenar och klasser första dagen (två cuper), men hur många starter får man max göra? Antar att det står i reglementet de anger, men någon som vet det på rak arm? Minst fyra starter borde det ju vara eftersom det är kravet för cupdeltagande.

/Camilla

jag vet faktiskt inte hur dom har satt begränsingarna för antalet starter, men tidigare år så har det varit en del som har stället upp i väldigt många klasser iallafall. så fyra borde absolut inte vara något problem. men skicka iväg ett mail till ansvarig kontaktperson, har för mig att det står någon mailadress på proppen

Du kan nog hitta det på www.ahis.se annars det är ju dom som håller i det.
Har du inte varit där ska du absolut åka dit de e jätte kul, man lär känna jätte mycket trevligt folk:D
Jag tror inte där är någon begränsning på hur många starter man får lov att göra, iaf inte förra året.

Liknande trådar

L
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag kommer säkert ångra att jag skriver dethär men jag måste bara få ut det. Och om ni tycker att jag är dum i huvudet så är jag väl det...
Svar
15
· Visningar
1 800
Senast: karl_h
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
14 502
  • Artikel Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
2 216
Senast: kma
·
Gravid - 1år Det får bli ett tillfälligt konto för detta. Jag gjorde ett positivt graviditetstest igår och jag borde vara väldigt tidigt gravid... 2
Svar
25
· Visningar
5 785
Senast: Skralt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Sommar-/höstföräldrar -25
  • Vad gör vi? Del CCXIII
  • GVFÖ 2025

Hund, Katt, Andra Djur