Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hej!
Jag sitter nu och letar efter proppen på arab sm 2013 och kan inte hitta den någonstans?
Vart anmäler man sig, och vart står det vilka klasser man kan tävla i?
Jag har inte tävlat så mycket med min arab innan och skulle vilja anmäla mig till de lättare klasserna, och framför allt få lite kött på benen, har ingen aning om hur sm fungerar då jag inte varit så insatt i det.
Om du börjar med sportcupen så kommer du säkerligen tycka att det var så roligt att tävla så du vill göra det igen och igen...
Håller med föregående talare om att du inte "behöver" vänta tills sommarens Arab-evenemang. Nu för tiden kan man ju också starta pay and jump och pay and ride, då blir det ju genast lite "snällare" nästan-tävling så att säga. Kanske en lika bra mjukstart.
Tack för svaret!
Jo jag har varit ute lite och tävlat dressyr med andra hästar också, men vore bara så roligt med hela grejen och kliar lite i fingrarna efter en arabtävling
Men jag tänkte det, som det ser ut så måste man vara med i utställningsklasser om man ska tävla i dressyr (det jag satsar på)?