Arabhingsten Cross.

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare åke
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 751

åke

Trådstartare
Finns det någon som vet något om han? Jag har sökt men hittar inget. Har han några avkommor?

Sv: Arabhingsten Cross.

Hej Åke, jag skickar dig ett pm med hemsida till förra ägarna.
Du kan säkert via dem få svar. Bilder finns på honom där oxå. Kanske bor han kvar utanför Uppsala:)

Sv: Arabhingsten Cross.

Cross, skimmelhingst, D-ponny, bor i norra Hälsingland och har åtminstone enligt nuvarande ägares uppgifter aldrig betäckt även om han väl tydligen är visad (fast m. mindre bra poäng?!)

Finns det fler arabhingstar m. samma namn?
Emma, som äger den Cross jag känner till, köpte honom från Uppsala/Stockholm någonstans.

Liknande trådar

Avel Funderingarna går lite kring att betäcka min swb och jag har såklart lite koll på en del hingstar. Men det är ju alltid ett sammelsurium... 2
Svar
38
· Visningar
3 719
Senast: Hedwig
·
Avel Tidigt på säsongen men jag tittar och följer hingstarna som visas nu utomlands. Har ögonen på flera st som visat sig lite extra men såg... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
5 565
Senast: Freazer
·
Avel Någon som kommer ihåg varför han togs ur avel? Har haft ett gott öga till honom ända sedan jag var domarsekreterare då han visades på...
Svar
11
· Visningar
1 586
Senast: Freazer
·
Ekonomi & Juridik Hej! Har lite frågor ang. hästar som inte blivit färdigregistrerade och vad som kan vara viktigt att tänka på i detta fall. Kikar...
Svar
11
· Visningar
1 020
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka