Arbetsbetyg

Förbereder mig på det värsta men hoppas på det bästa ;)
En av mina anställningar bad jag en kollega skriva ett rekommendationsbrev. Ville inte be min chef då vi inte riktigt står på samma jord med samma värdegrund, minst sagt. Är det inte bättre om du inte litar på att din chef kan ge dig bra rekommendationer?

En av mina anställningar bad jag en kollega skriva ett rekommendationsbrev. Ville inte be min chef då vi inte riktigt står på samma jord med samma värdegrund, minst sagt. Är det inte bättre om du inte litar på att din chef kan ge dig bra rekommendationer?
Jag skulle tro ännu mindre på mina kollegor som jag jobbat med :rofl:😅 inget illa ment, de är bara inte så språkliga av sig. Men i värsta fall har jag en kollega som jag arbetat med i perioder under året, får se hur det blir först :up:

Jag skulle tro ännu mindre på mina kollegor som jag jobbat med :rofl:😅 inget illa ment, de är bara inte så språkliga av sig. Men i värsta fall har jag en kollega som jag arbetat med i perioder under året, får se hur det blir först :up:
Du kan kolla upp att du får använda dem som referenser seare om de funkar bättre muntligt än skriftligt. Ifall du är osäker på vad chefen kan säga (komma ihåg) senare, och de sett ditt jobb mer direkt.

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i... 2
Svar
28
· Visningar
3 866
Senast: malumbub
·
Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 222
Skola & Jobb Jag har varit anställd på mitt jobb i snart 4 år och har trivts varenda dag. Men nu har jag hamnat i ett läge där trivseln är borta. Det... 2
Svar
37
· Visningar
3 853
Senast: Badger
·
Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag... 5 6 7
Svar
120
· Visningar
14 760
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Oseriös avel 2023
  • Akvarietråden V