Asko
Trådstartare
Förbereder mig på det värsta men hoppas på det bästaVarför verka du förutsätta att det inte ska bli ett bra brev?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Förbereder mig på det värsta men hoppas på det bästaVarför verka du förutsätta att det inte ska bli ett bra brev?
En av mina anställningar bad jag en kollega skriva ett rekommendationsbrev. Ville inte be min chef då vi inte riktigt står på samma jord med samma värdegrund, minst sagt. Är det inte bättre om du inte litar på att din chef kan ge dig bra rekommendationer?Förbereder mig på det värsta men hoppas på det bästa![]()
Jag skulle tro ännu mindre på mina kollegor som jag jobbat medEn av mina anställningar bad jag en kollega skriva ett rekommendationsbrev. Ville inte be min chef då vi inte riktigt står på samma jord med samma värdegrund, minst sagt. Är det inte bättre om du inte litar på att din chef kan ge dig bra rekommendationer?
Du kan kolla upp att du får använda dem som referenser seare om de funkar bättre muntligt än skriftligt. Ifall du är osäker på vad chefen kan säga (komma ihåg) senare, och de sett ditt jobb mer direkt.Jag skulle tro ännu mindre på mina kollegor som jag jobbat medinget illa ment, de är bara inte så språkliga av sig. Men i värsta fall har jag en kollega som jag arbetat med i perioder under året, får se hur det blir först
![]()