Arbetsbetyg

Förbereder mig på det värsta men hoppas på det bästa ;)
En av mina anställningar bad jag en kollega skriva ett rekommendationsbrev. Ville inte be min chef då vi inte riktigt står på samma jord med samma värdegrund, minst sagt. Är det inte bättre om du inte litar på att din chef kan ge dig bra rekommendationer?
 
En av mina anställningar bad jag en kollega skriva ett rekommendationsbrev. Ville inte be min chef då vi inte riktigt står på samma jord med samma värdegrund, minst sagt. Är det inte bättre om du inte litar på att din chef kan ge dig bra rekommendationer?
Jag skulle tro ännu mindre på mina kollegor som jag jobbat med :rofl:😅 inget illa ment, de är bara inte så språkliga av sig. Men i värsta fall har jag en kollega som jag arbetat med i perioder under året, får se hur det blir först :up:
 
Jag skulle tro ännu mindre på mina kollegor som jag jobbat med :rofl:😅 inget illa ment, de är bara inte så språkliga av sig. Men i värsta fall har jag en kollega som jag arbetat med i perioder under året, får se hur det blir först :up:
Du kan kolla upp att du får använda dem som referenser seare om de funkar bättre muntligt än skriftligt. Ifall du är osäker på vad chefen kan säga (komma ihåg) senare, och de sett ditt jobb mer direkt.
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag behöver få input över hut jag ska göra, så skapar en tråd. För ett år sedan fick jag ett jobb inom kommunen med hjälp av lönebidrag...
2
Svar
35
· Visningar
2 233
Senast: Enya
·
Skola & Jobb Började nytt jobb för 2 veckor sedan. Ingen överlämning har funnits eller upplärning utav arbetsuppgifter, utan jag får springa och ta...
2
Svar
37
· Visningar
4 207
Senast: Soapbubble
·
Träning Ni som har två eller fler hästar och ”vanligt” jobb/familj, hur lägger ni upp aktiveringen av hästarna? Har ni några smarta idéer/tips...
Svar
12
· Visningar
1 323
Senast: Miiikaela_
·
Skola & Jobb Skriver med nytt nick här… Jag har hamnat i en, för mig, jättejobbig situation på jobbet. Vi är bara 4 personer, varav en är tf chef...
Svar
19
· Visningar
2 522
Senast: Bortglömd
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp