Arbetsgivarintyg, hjälp!

Jo, exakt. Jag fyller i lördag+söndag = 20 timmar. Den veckan får jag ingen a-kassa vilket jag förstår då deltidsdagarna är slut.

Resterande 3 veckor fyller jag i arbetslös, då skickar a-kassan ut brev om att jag enligt inskickade intyg jobbar 5 timmar/vecka och därmed inte har rätt till a-kassa dem 3 veckorna!

nått hur långt tillbaka är det som du inte fått pengar.? tänkte om du jobbat så ett tag och de funkat innan .. vad har ändrats? du skrev 201508... de är juh ett år sedan?
 
Har ringt, och skickat meddelande via mina sidor samma svar. Skicka in rätt arbetsgivarintyg. Ringer arbetsgivaren själv så hänvisar dem till att jag ska ändra mina kassakort.

fast hur kan du ändra dina kassakort?? då ber juh dom dig ljuga om när du jobbat? låter som de är nått som inte är helt oki. är du säker på att arbetsgivaren ringt in?
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Nu måste jag få skriva av mig lite. Allt går åt helvete för mig och jag verkar inte kunna göra någonting för att stoppa det. Inte som...
2 3
Svar
51
· Visningar
7 539
Senast: sjoberga
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
4 006
Senast: Sasse
·
  • Artikel
Dagbok 55 minuters telefonkö på Unionens rådgivning, vill du bli uppringd... Jag hoppas att de ringer upp nu och sen inte kopplar mig vidare...
Svar
0
· Visningar
258
Senast: IngelaH
·
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
6 527
Senast: fejko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Hur länge är din hund ensam?
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp