Arbetstider vattenrening

kolblakkur

Trådstartare
Vad har man för arbetstider om man arbetar på vattenreningsverk? :) Är det kontorstider, eller skiftarbete på även kvällar och helger?

Beror nog på verk? Stort, litet, var det ligger etc.

(Menar du verkligen vattenrening eller är det avloppsrening du pratar om?)

Det beror ju på om du tänker dig en tjänst i drift och underhåll, eller processerna eller administrationen, tex. Så vad syftar du på för tjänst? :)

Min bekanta som arbetar på reningsverket arbetar 7-16, sedan turas de om att ha jour hemifrån om något larm går. Det handlar om typ en vecka i månaden de har jour.

Tillägg: Ytterst liten kommun.

Liknande trådar

Skola & Jobb Hej! Skakade liv i det här gamla användarnamnet eftersom jag tycker frågan är något känslig och vill inte använda mitt vanliga. Jag... 2
Svar
24
· Visningar
1 967
Skola & Jobb Jag jobbar fyra dagar i veckan och är föräldraledig en. Så ser det ut fram till sista augusti. Sen är frågan, ska jag gå ner till 80%... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 311
Senast: fio
·
Skola & Jobb Någon som har utbildat sig till djurvårdare/djurskötare (eller jobbar med djur på andra sätt) och vill berätta vad ni jobbar med, om ni...
Svar
6
· Visningar
746
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i... 2
Svar
28
· Visningar
4 103
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka