Bukefalos 28 år!

Arbetsväska

vattenmelon

Trådstartare
Jag ska börja nytt jobb och skulle behöva någon snygg arbetsväska. Gärna i skinn med plats för dator, block och lite smått, så gärna något fack inuti.
Har ni något tips?
 
Först och främst. Tänker du axelremsväska?
Ska du släpa runt på dator en del förordar jag verkligen en stilren ryggsäck.
Jag vet ju inte hur ditt jobb är och hur rörlig din roll är.
Numera släpar man ju ofta förutom dator och laddare flera saker som headset och lite andra sladdar. Plus lite privata (i mitt fall reservlinser, ögondroppar och ett par småsaker till.
 
Tillägger. Det finns ju ryggsäckar i läder.


Men eftersom jag är snäll hade jag valt något annat material.
Samsonite och Targus har en del ryggsäcksmodeller som jag gillar, men du kanske vill ha nåt speciella än så...
 
Tillägger. Det finns ju ryggsäckar i läder.


Men eftersom jag är snäll hade jag valt något annat material.
Samsonite och Targus har en del ryggsäcksmodeller som jag gillar, men du kanske vill ha nåt speciella än så...
Förstår och köper att man inte vill köpa skinn men ”eftersom jag är snäll”?

Tack för tips om Samsonite och Targus! Har inte tänkt på dom, hittade några fina. Borde egentligen ha en ryggsäck som du säger (men tycker det är snyggare med axelremsväska). Blir nog en ryggsäck också.
 

Bifogade filer

  • CA9D30F8-E1E0-45E4-A0BC-0552337B3FA5.jpeg
    CA9D30F8-E1E0-45E4-A0BC-0552337B3FA5.jpeg
    64,2 KB · Visningar: 35
Förstår och köper att man inte vill köpa skinn men ”eftersom jag är snäll”?

Tack för tips om Samsonite och Targus! Har inte tänkt på dom, hittade några fina. Borde egentligen ha en ryggsäck som du säger (men tycker det är snyggare med axelremsväska). Blir nog en ryggsäck också.
Autocorrect 🙈. Snål skrev jag, men måste slutit och skrivit snäl😅.
Note to self. Läs en gång extra. En korrekturläsning räckte tydligen inte.
 
Tack! Synd att den verkar lite svår att få tag i från Sverige, precis något i den stilen jag tänkte på och ett stort plus för funktionaliteten! Ska kika runt om det finns något motsvarande.

Dom skickar ju over hela varlden, det ar val mest att det kanske blir knepigt att returnera den iom att det ar en crowdfunding och inte en vanlig butik
 
Amelie zürich, om du har en stadig budget! Jag fick en Bellevue i 40-årspresent, och det är den perfekta väskan om man ska ha dator, lunchlåda, och lite småprylar. Jag bär den som ryggsäck om jag har datorn i, och som axelremsväska annars. På flyget går den att fästa ovanpå kabinväskan.

(Som "större" datorryggsäck har jag en Flap Jill från Osprey, tycker inte att det går att bära vettigt i en "snyggsäck" när det väger mer än 5 kg.)

Inne på kontoret är det en enklare datorhandväska från Don & Donna som hänger med. Den kostade under tusenlappen, och ser bra ut även efter 4 års dagligt bruk.
 
Jag ska börja nytt jobb och skulle behöva någon snygg arbetsväska. Gärna i skinn med plats för dator, block och lite smått, så gärna något fack inuti.
Har ni något tips?
Sandlund och Hossain ”Inga” är en jag har tittar på. Hade jag bara kunnat bestämma mig för vilken färg jag vill ha så skulle jag beställt en redan. Inte gratis men kvalitet nog för att hålla länge.
F555EC18-9D3B-45C6-9AC4-8D805CA90FDD.jpeg
 
Sandlund och Hossain ”Inga” är en jag har tittar på. Hade jag bara kunnat bestämma mig för vilken färg jag vill ha så skulle jag beställt en redan. Inte gratis men kvalitet nog för att hålla länge.
Visa bifogad fil 82318
De är verkligen snygga. Jag har sett dem irl. Skulle ha köpt en (icke dator)väska från dem om de hade fler dragkedjor i facken och att jag kunnat bestämma mig för färg.
Jag måste kånka på tangentbord och annat förutom datorn så jag behöver (och har) en större väska.
 
Amelie zürich, om du har en stadig budget! Jag fick en Bellevue i 40-årspresent, och det är den perfekta väskan om man ska ha dator, lunchlåda, och lite småprylar. Jag bär den som ryggsäck om jag har datorn i, och som axelremsväska annars. På flyget går den att fästa ovanpå kabinväskan.

(Som "större" datorryggsäck har jag en Flap Jill från Osprey, tycker inte att det går att bära vettigt i en "snyggsäck" när det väger mer än 5 kg.)

Inne på kontoret är det en enklare datorhandväska från Don & Donna som hänger med. Den kostade under tusenlappen, och ser bra ut även efter 4 års dagligt bruk.
Tack för tips! Ska kolla osprey!
Men hjälp vad fin modellen bellevue var!! Hade inte satt något tak men hade tänkt mig lite billigare, dock kommer jag ha svårt att släppa denna :love::nailbiting:
Har en Don Donna men burit lite för mycket kurslitteratur i den så den har spruckit lite i remmen…
 
Sandlund och Hossain ”Inga” är en jag har tittar på. Hade jag bara kunnat bestämma mig för vilken färg jag vill ha så skulle jag beställt en redan. Inte gratis men kvalitet nog för att hålla länge.
Visa bifogad fil 82318
Jättefin och klassisk! Tack för tipset! Hade egentligen velat ha en liiite bredare men kanske är bra med en smalare så man inte packar ner hur mycket som helst:D
Svårt med färg, tycker färgen på bilden du la in var väldigt fin men svart är ju svart..
 
De är verkligen snygga. Jag har sett dem irl. Skulle ha köpt en (icke dator)väska från dem om de hade fler dragkedjor i facken och att jag kunnat bestämma mig för färg.
Jag måste kånka på tangentbord och annat förutom datorn så jag behöver (och har) en större väska.
Kul att höra att de även är fina live! Tycker de andra väskorna var fina med men tycker också det var synd att det inte var några dragkedjor.
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag behöver en ny väska för kortare och längre resor. Den jag har nu är en axelremsväska men börjar släppa i en söm så börjar kolla på...
2
Svar
29
· Visningar
1 573
Senast: Avalbane
·
Kläder & Bli fin Jag har bestämt att det blir en ny handväska i december, då får jag löneförhöjning retroaktivt! Jag har en oäkta "klassisk" Micael Kors...
Svar
5
· Visningar
851
Senast: Unafraid
·
Kläder & Bli fin Jag behöver hjälp! Jag har alltid varit helt ointresserad av kläder och mode, hemma driver jag helst runt i mjukisbyxor, t-shirt...
2 3
Svar
54
· Visningar
6 000
Senast: Ullmerkott
·
Kläder & Bli fin Alltså, jag gillar inte att däringa i affärer och har blivit allt kräsnare med jag vill ha av en tröja. Nu är jag inne på jobbet eller...
Svar
0
· Visningar
358
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp