Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Är det för tidigt eller kan vi börja fylla årets tråd med julkort på vovvarna?
Jag har iaf misshandlat (enligt våra fyra) hundarna ikväll och tagit årets kort!
Tag i beaktande att kelpien höglöper och stackaren som sitter bredvid är okastrerad -det gjorde inte saken lättare
Jag fixade julkorten idag. Jag och Healey hade lite olika åsikter om huruvida mössan skulle vara på hennes huvud eller i hennes mun. Men hon var i alla fall mer lättfotograferad än katten, som krävde godis för att ens befinna sig på den plats jag ville ha henne på.
Att få de här två stilla på samma bild i halvskum belysning var en utmaning, det syns nästan hur Terrorn tar sats på bilden men det var det skarpaste vi fick till
Trädgård & Växter Har någon testat den här blomstödshållaren? Är den bra och mer specifikt, hur grov stödpinne passar i den?
Jag överväger såna till de...
Hundavel & Ras Jag slänger ändå in corgiraserna som bubblare. De fäller, men i tussar som är lätt att städa snarare än små stickiga hår som fastnar i...