Årets julkort 2021

1C1B62E8-ACEA-4EB0-BAB8-2F7E33589A7F.webp

Fanns inga luvor som passade 🤶🏼 God jul💝

God jul till er alla!
(Tistla vill gärna att någon ringer Länsstyrelsen, måste vara djurplågeri att sätta på en hund tomteluva :grin:)

Visa bifogad fil 82350
Haha den som sitter i mitten i mitt julkort var så sur så hon vägrade kolla in i kameran och stirrade upp i taket istället med bakfällda öron.
Hon hatade luvan, så hon skriver gärna ett gemensamt brev till länsstyrelsen tillsammans med Tistla 😁

Jag försökte mig på konststycket att få med alla hundarna på att en fin julbild, gick så där, var tvungen att ge upp innan jag fick ett nervöst sammanbrott!
😅
Men alla hundar syns ju iaf på denna bild!!
😁
💖

Nästa år tror jag att jag skippar mammas terrier, till och med valpen var lättare att hantera än hon! 😅
269876784_4964550196928512_3593886514469578109_n.jpg

Liknande trådar

Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 588
Senast: Otherside
·
Övr. Hund Det här är ett "jag har aldrig varit såhär arg i hela mitt liv så jag måste skriva av mig"-inlägg. Long story kind of short: I början...
Svar
9
· Visningar
2 397
Senast: Inte_Ung
·
Övr. Hund Inser att jag kommer ha svårt att lyckas pga jaktinstinkten hos hunden (pointer, vorsteh, husky Greyhound mix) Men iaf hur skulle ni gå... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 537
Senast: jemeni
·
Tjatter Välkommen till teminsstarten på Stall Hästlyckan. Härmed meddelas att du blivit antagen till årets nybörjargrupp för vuxna och vi... 64 65 66
Svar
1 300
· Visningar
53 361
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hönstråden II
  • Vilken hundras?
  • Guldfasanerna