• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Cavaletti
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 25
  • Visningar Visningar 1 843
Sv: Arrrrg:

*lånar knappen*

handlar detta verkligen om trådar här på Buke?? och inte människor i verkliga livet som skryter om utrustning??
tycker inlägget var lite kort och inte riktigt innehöll det man skulle behöva för att utläsa (så som de flesta verkar ha gjort här) huruvida det är bukefolk å bukesnack det handlar om... eller?!?!

Jo det finns folk som ser ner på andra att de inte har vissa märken, så är det överallt.Men jag hoppas att de flesta här är så mogna å har så mkt självkänsla att de inser att man inte kan bedöma människor utifrån vad de har för märken på sina sadlar.

Folk som hela tiden ska göra andra medvetna om vad de har för märken å samtidigt klankar ner på andra för att de inte har det likadant mår nog ganska dåligt å finner sitt självförtroende i att meddela hela världen vad de äger.De kanske inte har så mkt annat än sina märken de finner lycka i.

Men jag tycker inte det är skryt att man berättar vilka sadlar, täcken osv som man har å vad de kostar, det kan vara intressant läsning oxå å få tips/råd om utrustning.

hahaha varken Chetak eller Stubben är ju några fina, dyra eller bra märken, det är ju rikigt Börjes skit..... :devil:

Inte är det väll och skryta för att man talar om vilken utrustning man har, eller?
Det är ju meningen att man ska kunna utbyta erfarenheter osv. genom forumet här på buke. Och då är det ju bra om man talar om vilket märke man har osv.

Jag har en Olympic Jessica som jag köpte begagnad för 5600:- (exkl. tillbehör)
samt ett Jacson träns med hannoveransk nosgrimma, båda är i brunt.
Skröt jag nu eller?..

stübben är ett bra märke... Ett mycket uppskattat och prisvärt märke...

vidare så var det jag som hoppade på ang ny användare... snacket var lagt på en så låg nivå att knappast någon etablerad användare här skulle sjunka dit...

Liknande trådar

Skola & Jobb Hur hade ni hanterat denna situationen? En manlig kollega till mig skickar denna bilden i vårt grupp teamchat och skriver "kanske något... 2
Svar
24
· Visningar
2 332
Senast: Enya
·
Hundträning Jag funderar mycket just nu. Jag har bestämt att alltid ha 2 hundar. Jag har trivts med det men bestämt att inte skaffa mer pälsvård för...
Svar
13
· Visningar
772
Senast: Lillefrun
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 320
Senast: Edla
·
R
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill... 2
Svar
32
· Visningar
2 952
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka