Åsbo den 29 April

Sv: Åsbo den 29 April

Kusken heter Gerti Hylt och hästen heter Guiness, han är en Amerikansk Morganhäst, fux, jätte söt!!!:love:

Du får ju vara vår hejaklack!!! Det behövs alltid.:)

Ella-82 skrev:
Kusken heter Gerti Hylt och hästen heter Guiness, han är en Amerikansk Morganhäst, fux, jätte söt!!!:love:

Du får ju vara vår hejaklack!!! Det behövs alltid.:)

Klart jag ska hejja!!!:bump::banana::bump:

Ändrade planer!!!

Vi kommer inte att åka o tävla hos er, min kusk hade fått förhinder... Just typiskt!!! Men jag åker ner o tittar i alla fall.

Det var ju träningstävling här i söndags o jag o Anton var med. Det gick faktiskt jätte bra! Men vi behöver träna på koner, han tycker det är jätte läskigt:crazy: Men jag är så stolt över min underbara flinga!

//Ella

Ella-82 skrev:
Ändrade planer!!!

Vi kommer inte att åka o tävla hos er, min kusk hade fått förhinder... Just typiskt!!! Men jag åker ner o tittar i alla fall.

Det var ju träningstävling här i söndags o jag o Anton var med. Det gick faktiskt jätte bra! Men vi behöver träna på koner, han tycker det är jätte läskigt:crazy: Men jag är så stolt över min underbara flinga!

//Ella

Nämen-typiskt ju! :cool:
Men vi ses kanske där ändå om du nu ska komma dit å titta! :)

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag har en 23 år gammal dressyrhäst som jag haft i 9 år. Jag känner henne alltså mycket väl! Hon har alltid haft mycket energi och... 2
Svar
35
· Visningar
3 145
Hästmänniskan Har ju haft lite otur i olika lägen med hur vissa människor beter sig i stallet, och är nog blivit lite ärrad av det (inten nuvarande... 6 7 8
Svar
145
· Visningar
12 911
Hundträning Jag funderar mycket just nu. Jag har bestämt att alltid ha 2 hundar. Jag har trivts med det men bestämt att inte skaffa mer pälsvård för...
Svar
13
· Visningar
810
Senast: Lillefrun
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var... 2
Svar
26
· Visningar
2 901
Senast: Derivata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka