Astund's nya Xenophon sadel

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Astund's nya Xenophon sadel

Har fått ett kort svar nu, han skrev att den gick att få i smal-medium-vid-xvid.
han skulle ta mått på sadlarna och återkomma sen!
 
Sv: Astund's nya Xenophon sadel

Jag har provat den!!! :bump:Man sitter där man ska. Superskön sadel!!! Väldigt bra kvalitet på lädret o välgjord sadel!! Lärarna på Holar som designat den... Den är ju då ganska dyr... :(

Den nya Viking sadeln är oxå helt okej, men kvaliten på lädret är inte nått att hurra för, men om man bara rider 1-2 hästar om dan o tar väl hand om den så är det en bra investering tror jag!

Själv har jag en Ástund winner och en Týr. Týren är bredare o kortare än ástunden och ger ett bättre stöd, men den ligger inte kanon på alla kusar tyvärr (som dom flesta sadlar!!)... Så jag tycker att de e bra o ha en annan typ av sadel oxå! Hade gärna haft en xeophon oxå...:smirk:
 
Sv: Astund's nya Xenophon sadel

Hur är Vikingen i bommen? Rak eller svängd eller mittemellan?
Hur vid är den?
Hur lång?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Har ett par nya grannar ett som flyttat in ovanför mig, som har flera olika hundar som låter en del när de går i trapphuset...
Svar
9
· Visningar
668
Senast: Nepenthe
·
Utrustning Hej! vad tycker ni om hööks nya design på täcken mm? Jag är inte förtjust i den alls. Undrar hur kvaliteten kommer vara och passform...
Svar
9
· Visningar
982
Övr. Hund Jag har en jaktlabrador, jag upplever att han är rätt van vid att träffa på hundar (på jaktträning så har han suttit i nya bilar med...
Svar
5
· Visningar
694
  • Artikel
Hästnyheter De är åtta ryttare man tror kan nå internationell toppnivå. Därför är de uttagna till Svenska Ridsportförbundets...
Svar
0
· Visningar
105
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Senast tagna bilden XV
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp