Äta levande mat?

• Mat
  • Trådstartare Trådstartare vallhund
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 22
  • Visningar Visningar 3 418
Det är du inte ensam om. Jag har varit på en restaurang som serverar "Grönsaker i vegetarisk ostronsås" :confused:

Det kan mycket väl vara korrekt och baserat på djurlika ersättningsprodukter . En av anledningarna att jag i en annan tråd är förundrad över att göra vegprodukter så köttlika som möjligt och till och med i vissa fall använda vilseledande namn.

En del växter rör sig ju också, och regerar på stimuli från sin omgivning, efter att de plockats/halshuggits ;)

(Det sista var ett skämt, jag vet att växter är växter).
Ja vem har inte hört en morot skrika när den dragits upp ur jorden och precis ska stoppas in i munnen? :eek:

Liknande trådar

Mat Jag är nu i en relation där mitt ointresse för mat och matlagning börjar bli ett problem. Det är inte nytt för mig att vara i denna... 2 3
Svar
47
· Visningar
4 456
Senast: Freazer
·
Mat MSB tycker att man ska ha mat för en vecka hemma. Och det har jag nog. Om jag letar upp bönor, spagetti och annat som ligger och samlar... 9 10 11
Svar
201
· Visningar
6 328
Senast: Tantan
·
Mat Jag äter ju mycket knäckebröd just nu. Det är väldigt gott, med både det ena och det andra på faktiskt. Har haft en period med... 4 5 6
Svar
108
· Visningar
2 511
Senast: Bulldoozer
·
Mat Sannolikt fel prefix men hittar inget passande. Jag undrar om det är möjligt att som privatperson donera livsmedel till någon...
Svar
14
· Visningar
633
Senast: NilHe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tovig katt
  • Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025