Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har också hört att köttfärs är mer känsligt eftersom det är så finfördelat men känner samtidigt att det var ju väl genomstekt.
Köttfärssåsen stod på spisen i 12-12½ timmar. Jag prövar nog att äta lite själv om en stund och jag hade nog inte varit så orolig om det inte var för att maten ju delvis är lagad till 4-åringen också.![]()
Nej självklart inte. Frågan är väl även varför vissa blir sjuka av det som andra gör dagligen utan att någonsin få problem. Är det så att om man är petnoga så blir man sjuk när man inte är petnoga längre för att imunförsvaret inte är vant vid lite skit eller är imunförsvaret starkt hus dessa personer redan från början och därför kan de "slarva", eller är det hela en slump?
Men bara för att det inte hänt dig så kan det ju finnas risker. Att inte hantera maten rätt ökar risken. Men det betyder inte att man säkert blir sjuk.
Nej självklart inte. Frågan är väl även varför vissa blir sjuka av det som andra gör dagligen utan att någonsin få problem. Är det så att om man är petnoga så blir man sjuk när man inte är petnoga längre för att imunförsvaret inte är vant vid lite skit eller är imunförsvaret starkt hus dessa personer redan från början och därför kan de "slarva", eller är det hela en slump?