Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej, det var så mycket bättre förr...![]()
Ja förr tror jag iallafall inte att folk fick autoimmuna sjukdomar eftersom deras immunförsvar har tråkigt och sysselsätter sig med saker det inte borde.. Det är ju iallafall en teori som jag personligen tycker är väldigt logisk.
Nä, folk dog i värsta epidemierna istället.
Nä, folk dog i värsta epidemierna istället.
Jag tillhör också skaran som inte tvekat att äta. Jag är inte kinkig med bäst före-datum så länge det ser ut och luktar bra. Ibland när jag jobbar tar jag ut maten ur kylen vid 7 och så får matlådan ligga i min ryggsäck när jag kuskar runt i bilen fram till lunch vid 12-13. Har inte dött än av att den får ligga där innan den värms i micro![]()
Det övergår mitt förstånd att han inte blev jäkligt sjuk.
Hygienen? Han menar väl att man köpte köttet/steken i affären och det var inslaget i ngt slags hård plast. Det hålls hyggligt kylt mot frysta broccolin under tio minuter hem och när man öppnar paketet stinker det gammalt surt/ruttet kött och man slänger det. För långt bäst före datumeller dålig hantering iofs. Detta händer oss några gånger om året. (jag köper inte kött som inte har god marginal kvar, men min man kan ibland köpa ganska nära datumet).
eller dålig hantering iofs