Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vovvan äter kattens avföring
Är det ett tecken på någon brist eller tycker hon att det är gott?
Finns det nått sätt för att få henne att sluta? Kan ju inte vara bra att få i sig kristallerna från lådan heller
Det svåra är att jag har två lådor, och båda i rum som också är "hundens".
Kan hända att det är så att hon äter i den öppna lådan men inte i den med huv. Får prova att byta ut bägge till lådor med huv ^^
Min hund smiter också in i kattlådan och tar sig en munsbit, även om hon inte får vara inne på toaletten där lådan står. Om man tömmer lådan ofta är hon inte så intresserad.
Jag satte helt sonika kattlådan i badkaret. Man får ju dammsuga ur och torka av innan man badar, men okej för oss eftersom vi har dusch också.
Vår valp åt kattbajs, spydde sen upp allt på den ljusa köksmattan. Kul. Men, så är det ju.
Värst är nog ändå att han fortsätter att äta kattbajs ute, våra katter är ju en aning svårstyrda på var de gör ifrån sig och det syns ju inte ute i gräset så man kan plocka bort det.
*kl*
Men om hundern äter sitt egna nr 2 då?
Om vi inte hinner städa undan efter dem i trädgården, så käkar de upp allt de hittar...
Hur gör man för att få dem att sluta? Nån som har något bra tips?
Ekonomi & Juridik Och du måste ha en annan försäkring än den vanliga om du vill hyra ut. Även försäkringsbolagen verkar förstå att slitage på uthyrda...