Återinstallationsproblem

S

scotty

Jag får ett problem när jag ska göra en återinstallation i datan. Allt fungerar ända tills jag valt installera och allt ska börja. Då får jag upp en msdosbild istället och då står det i övre vänstra hörnet Q:\setup>. Har provat att skriva alla möjliga ord som kan förknippas med installation. Har någon varit med om detta någon gång? Ringde till datasupporten men fick ingen hjälp för jag hade inget supportmedlemskap hos dom.
Det är en Packard Bell data med windows 98.

Kan någon möjligtvis komma på vad som kan vara fel i återinstallationen.
Jag har gjort detta en gång tidigare och då gick allting bra.

Mycket tacksam för eventuell hjälp

Carina
 
Är Q din första partition?
Har du provat ange en annan partition än Q?
 
Nej,det har jag inte gjort. Har inte tänkt så eftersom hela installationen ligger på cd-skivor förutom startdisketten.
jag skall prova detta.

Tack
Carina
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har en dator som stått ett tag. Jag skulle installera windows på den men det löste sig inte med nyckel då så den har stått av på...
Svar
9
· Visningar
1 175
Senast: maria85
·
M
IT & mobiler Hjälp mig! Min dator har mer och mer på sistone börjat haka upp sig. Det kan hända när som helst. I början bara när man kikade på...
Svar
5
· Visningar
1 244
Senast: Stalker
·
IT & mobiler Finns det några snälla dataexperter här? :crazy: Hur sjutton formaterar man om hårddisken och installerar om XP på en Dell (Dell...
Svar
10
· Visningar
1 076
Senast: Skogstokig
·
S
IT & mobiler När jag satte på datorn i morse, dök det upp en ruta om "installation av maskinvara" och frågade om jag skulle starta om datorn. Fattade...
Svar
1
· Visningar
955
Senast: meodeo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen
  • Ännu en tråd om hundfoder

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp