Återställa datorn efter ominstallation? *Hjälp!*

H2SO4

Trådstartare
Jag lämnade in datorn på virusrensning häromdagen, där tog de en back-up och gjorde en ominstallation.

När jag idag hämtade hem datorn så finns bara två ikoner på skrivbordet; Papperskorgen och en mapp med namnet Backup.

När jag öppnar mappen finns där massor av mappar och ikoner, men alla mappar är tomma:confused:? Ska det vara så?
Hur får jag tillbaka allt till datorn igen?

Jag börjar panika lite här nu:crazy:! Tänk om allt är borta?

Sv: Återställa datorn efter ominstallation? *Hjälp!*

Jag lämnade in datorn på virusrensning häromdagen, där tog de en back-up och gjorde en ominstallation.

När jag idag hämtade hem datorn så finns bara två ikoner på skrivbordet; Papperskorgen och en mapp med namnet Backup.

När jag öppnar mappen finns där massor av mappar och ikoner, men alla mappar är tomma:confused:? Ska det vara så?
Hur får jag tillbaka allt till datorn igen?

Jag börjar panika lite här nu:crazy:! Tänk om allt är borta?

De har troligtvis gjort en total omformatering av din hårddisk och då är ALLT borta... Gone...
Men du har väl backup på alla dina viktiga filer... så det är bara att lägga in dem igen

Sv: Återställa datorn efter ominstallation? *Hjälp!*

ja allt är borta. det är ju vad dom har gjort för att laga din dator men du borde ha sparat viktiga filer på cd/usb före och har du inte gjort det så tyvärr då är allt borta för gott.

Liknande trådar

Relationer I vilken ände ska jag börja ens försöka förklara det som har hänt, mina tankar och allt kaos som just nu omsluter mig.. Jag får försöka... 7 8 9
Svar
164
· Visningar
36 177
Senast: cirkus
·
C
IT & mobiler Sitter vid min mammas dator, internet har inte fungerat på månader, nu har jag fått igång det (tillfälligt, mycket strul, går inte att... 2
Svar
34
· Visningar
3 128
Senast: Ragatan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka