Att få andra barnet ...

Sv: Att få andra barnet ...

För oss bara kom lilla tvåan o fick hända med på ett hörn o köpte det :-). Lilltjejen, nu åtta månader, har varit lättsam hela tiden, sover i o för sig inte så mkt på dan men väl på natten (nåja alla i samma säng men set funkar för oss), så visst set är ju så klart mer att hålla reda på o mer att ha med sig när man ska i väg men annars har det inte blivit någon större skillnad. Storebror var drygt tre år när lillasyster föddes o har sedan dag 1 varit väldigt glad år henne på alla sätt, ingen svartsjuka e d alls :-).

Liknande trådar

R
Gravid - 1år Jag är lite nyfiken på hur det sett ut för er som blivit gravid som "äldre". Jag vill inte sätta en fast gräns, utan tänker att ni... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 431
R
Gravid - 1år Hur tänker ni kring KUB? Det känns som att det nästan är en självklarhet att man "ska" vilja göra det. Alla (det är inte jättemånga... 2
Svar
32
· Visningar
2 274
Senast: Kilauea
·
R
Gravid - 1år Om allt går som det ska blir vi en till i familjen till hösten :heart Jag har två traumatiska förlossningar i bagaget, så även om det... 2 3 4
Svar
64
· Visningar
3 392
R
Gravid - 1år I dag var min man och jag och gjorde ett tidigt ultraljud, då vi ville se om allt såg bra ut med "vårt lilla Pyre" (jag är i v. 7). Vi... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
6 569
Senast: julgrisen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Shop to you drop, del 4
  • Guldfasanerna