Att göra en web-enkät????

mian1

Trådstartare
Jag blir tokig för jag får det inte att fungera! :mad: Har FrontPage och vill göra ett formulär där man kan klicka i kryssrutor och sedan trycka på skicka och så vill jag att resultatet ska sparas i en fil eller helst skickas till min mail. Men det går inte och när jag googlar på problemet verkar det som om det aldrig fungerar med Frontpage.
Finns det något annat sätt? Kan även funka med en mailad enkät av pdf-format, men jag vet inte i vilket program jag skulle kunna göra en pdf med kryssrutor.

HJÄLP!
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag blir så irriterad. Bytte nyligen ner mig från Samsung s10 till Samsung a53. Annars nöjd men whatsapp trasslar. Har googlat en del...
Svar
13
· Visningar
630
Övr. Hund Vet inte riktigt vad jag vill med detta långa inlägg, för ingen annan kan ju veta, men det kanske hjälper att sortera ut mig själv genom...
2
Svar
21
· Visningar
3 212
Senast: geting
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
22 253
Övr. Katt Det här inlägget, lade jag på en annan sida och tänkte att det kunde passa här med, med tanke på att "katter är katter och 'ska ha sin...
Svar
5
· Visningar
2 212

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp