Att ha hund och vara sjuk!

:crazy: Tänkte inte på det! :D Då får man väl skyffla i lite skit i en hink och ha med sig på tävlingsdagen då. Hoppas det inte är för långt att åka bara..... :cool: :crazy: :p
 
Matte lööökta gååååttt! Fan vad de ska kolla när du hystar upp en hink skit ut bakluckan... :bow:
 
Ja, men de kommer bli så avis på min duktiga hund och snart ser vi hästskit i hundbutikerna och även ute på tävlingsplatserna runt om i landet. Nya trenden! :D
 
Jag gör som Martha - öppnar dörren och släpper ut odjuren! :D Släpper man ut dem en och en kan den som är kvar inne få leka med aktivitetskulan eller söka godis i vardagsrummet.
Annars har jag haft sån tur att när jag inte mår bra har hundarna varit sympatisjuka och bäddat ner sig hos sin matte och läst böcker eller tittat på film.

Skulle det vara riktigt illa så har jag ju min man som också är förälder till vovvarna. Vi har också grannar som vi hjälps åt med och passar varandras hundar när det kniper och så har jag min medryttare som har ställt upp som hundvakt flera gånger.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 943
Senast: ako
·
Övr. Hund Hej! Jag har sedan 2 år tillbaka min första hund. Hon är det finaste jag har, och att se henne lycklig är det bästa jag vet. Jag gör...
Svar
19
· Visningar
1 669
Senast: Hellhound
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
1 912
Senast: linnsan
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 161
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp