JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Sv: Att köpa kattunge
Trägen vinner!
Grattis!
Övr. Katt
Suck...
Det har ju dykt upp minst en okastrerad hankatt som stryker här och letar mat, kissar ner mitt silage och ffa skrämmer bort...
2
3
Hästmänniskan
Ja, hur gör man egentligen? Det finns nog många både säljare och köpare här inne som kanske har svar.
Jag vill och behöver ha en ny...
2
Övr. Katt
Helt oväntat har jag blivit med katt, en alldeles underbar liten kille på ca 10 veckor (och 700 g vilket väl är ganska lite?), och jag...
2
Ekonomi & Juridik
Hej,
Jag har en del saker som jag skulle vilja få lite synpunkter och kanske till och med svar på. Det rör en vän som haft häst i...
2
3
Eurovision 2025
Kultur Antar att det är pga Israel som publiken knappt hörs i år också? Eller är verkligen arenan såpass apatisk under framträdandena? Det ger...
Mkb
1 minut sedan
Tandfen utan kontanter
Småbarn Så gör vi också. Har 5st tior som snurrar runt 😄
Ainon
11 minuter sedan
Svar: 4
Visningar: 129
Barn
Hönstråden II
Lantbruksdjur Nyfikna frågor: Älskar tråden och vet att många av er har hönor av olika raser. Verkar vanligt att ha en tupp, blir det massa...
Kaching
13 minuter sedan
Svar: 1 943
Visningar: 188 459
Djur
Akvarietråden V
Övr. Djur Jag har gurami-yngel! Massvis! Mina fina morrande guramis lät inte massor "bara för att", de har visst lekt också :love:
Red_Chili
26 minuter sedan
Svar: 1 418
Visningar: 42 931
Djur
Kattmat i mousse-form
Övr. Katt Ja, hon hade ett långt, gott liv hos oss. Hon dök upp och flyttade in hos oss (så som katter på landet gör...) hösten 2009 och då var...
ameo
Idag kl 14:16
Svar: 22
Visningar: 821
Katt