att överföra pengar!

Cilla

Trådstartare
hur ska ja göra egentligen?
har konto Swedbank och ska föra över pengar till konto i Nordea, men hur jag än vrider och vänder, så funkar det inte. jag får ett felmedelande om att jag har fyllt i kontonummret på fel sätt, men samtliga tre konton jag har prövat har varit fel.

jag har prövat att fylla ut med en nolla, men sama resultat.
nån som vet vad jag ska göra?

Sv: att överföra pengar!

ja, det är ju det första steget, men de har inte öppet på helgen.

Konstigt, enligt kontakta oss uppgifterna på min sida står följande:
Internetbanken-Kundtjänst
Besvarar frågor relaterade till tjänsten och teknik i Internetbanken.
0771-97 75 12

Öppet alla dagar 07.00-23.00*

*Begränsade öppettider kan förekomma på helger såsom jul, påsk, pingst och midsommar

Jag har också Swedbank och mig veterligen är det ingen storhelg nu.

Senast ändrad:

Kontona heter väl något annat på Nordea, är där inte en ruta man måste klicka i vad det är för konto?

Heter de inte personkonto på Nordea? Tänkte om du klickat i fel?

det hjälper inte, har prövet precis allt.

jag får nog ge mig till tåls och pröva igen efter helgen.

Tjôta:
jag har en lokal bank som är en underbank till swedbank och de har inte telefontid på helgerna.

Jo, när det gäller internetbanken vänder du dig direkt till Swedbanks kundtjänst.

Mina konton finns även de hos en av de fristående bankerna.

När jag skulle föra över pengar till Nordea första gången fick jag också bekymmer.
Visade sig att jag helt missat att Nordea har ett gemensamt clearingnr till alla sina konton, 3300. Fyllde i det i clearing-fältet sen var det klart.

Tänkte att du kanske kunde ha samma problem.

Nordeas sida ang. clearingnr står det mer utförligt.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Hej! Kanske en dum fråga men jag är urkass på sådant här.🙈 Jag har alltid haft två konton hos Swedbank. Jag har ett privatkonto och ett...
Svar
16
· Visningar
3 354
Senast: Acto
·
Äldre Detta blev ett väldigt öppet inlägg, men det känns ok. En del kanske kan ta lärdom av mina misstag, eller åtminstone känna att det är... 2 3
Svar
49
· Visningar
7 672
Senast: Kakis
·
Äldre Har precis haft ett helvete i att fixa ESTA-ansökan, betala den samt boka resa. Har bara varit en motgång efter en annan då jag först...
Svar
3
· Visningar
423
Senast: Seabaz
·
Äldre Jag funderar på vad man kan göra med en släkting som mår riktigt dåligt psykiskt. Jag är en total lekman men det känns verkligen som hen...
Svar
17
· Visningar
1 677

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Hönstråden II
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈

Hästrelaterat

Tillbaka