Att samla och ta vara på energin.

• Småbarn
  • Trådstartare Trådstartare Askur
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 23
  • Visningar Visningar 1 985
Gå o lägga sig samtidigt som bebis kör jag på. Hon är 6 månader o sover 20-06 så då gör jag också det! ;)

Jag är gravid just nu så de gör de hela lite extra jobbigt.

Håller med!!!
Haha, men jösses, så illa är det inte :p man vänjer sig väldigt snabbt men visst är man lite seg om dagarna till och från :) hade inte varit något bekymmer alls om jag inte haft en 2-åring hemma på heltid. Med 2-åringen känner man sig lätt otillräcklig ibland.

Haha, men jösses, så illa är det inte :p man vänjer sig väldigt snabbt men visst är man lite seg om dagarna till och från :) hade inte varit något bekymmer alls om jag inte haft en 2-åring hemma på heltid. Med 2-åringen känner man sig lätt otillräcklig ibland.
I jämförelse med mig så har du det jobbigt;) mest orolig över att skaffa barn var jag över sömnen,hur jag skulle klara ev kolikbebis/orolig bebis på nätterna:o har sen jag kan minnas behövt mycket sömn. Som tur var har lillen ärvt min sömngen,så han sover ju bra:angel:

Liknande trådar

Småbarn Vi har en Bugaboo Donkey Duo som sjunger på sista refrängen, och det är dags att skrota den. Jag har tittat på Thules cykelvagnar. När... 2 3
Svar
40
· Visningar
1 743
Senast: Seaside
·
Övr. Barn Vi har 2 barn. Ett på 10 och ett på 7. Det yngre barnet är till vissa delar extremt olik sitt äldre syskon och saker som fungerat med...
Svar
16
· Visningar
1 430
  • Artikel Artikel
Dagbok ... men jag står stilla, fortfarande väntandes på att livet ska börja trots att det nu bara är ett år kvar till 30. Det är på dagar som...
Svar
4
· Visningar
663
Övr. Barn Det blir kanske ett brandtal det här, vi får se. Dottern har börjat på gymnastik. Eller mer korrekt - lek i gymnastiksal för småbarn...
Svar
18
· Visningar
2 037

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Tillbaka