Bukefalos 28 år!

Att samla och ta vara på energin.

Gå o lägga sig samtidigt som bebis kör jag på. Hon är 6 månader o sover 20-06 så då gör jag också det! ;)

Jag är gravid just nu så de gör de hela lite extra jobbigt.
 
Håller med!!!
Haha, men jösses, så illa är det inte :p man vänjer sig väldigt snabbt men visst är man lite seg om dagarna till och från :) hade inte varit något bekymmer alls om jag inte haft en 2-åring hemma på heltid. Med 2-åringen känner man sig lätt otillräcklig ibland.
 
Haha, men jösses, så illa är det inte :p man vänjer sig väldigt snabbt men visst är man lite seg om dagarna till och från :) hade inte varit något bekymmer alls om jag inte haft en 2-åring hemma på heltid. Med 2-åringen känner man sig lätt otillräcklig ibland.
I jämförelse med mig så har du det jobbigt;) mest orolig över att skaffa barn var jag över sömnen,hur jag skulle klara ev kolikbebis/orolig bebis på nätterna:o har sen jag kan minnas behövt mycket sömn. Som tur var har lillen ärvt min sömngen,så han sover ju bra:angel:
 

Liknande trådar

Övr. Barn Vi tillbringar emellanåt en del tid tillsammans med barnens två kusiner och deras föräldrar. När vi gör det blir det uppenbart att vi...
2
Svar
23
· Visningar
2 524
  • Artikel
Dagbok Jag vill bara gnälla av mig, så jag gör det här. Jag hatar att jobba, det har jag alltid gjort sedan jag började sommarjobba. Jag har...
2
Svar
21
· Visningar
2 744
Senast: Exile
·
Övr. Barn Hur mår ni ute i stugorna? Här har alla blivit sjuka nu. Det känns tufft att ta hand om små när man är så sjuk själv. Ingen sömn. Uppe...
10 11 12
Svar
234
· Visningar
14 633
Senast: BernT
·
Kropp & Själ Ursäkta rörig text, men det är natt. Jag vet inte var jag ska vända mig för att få hjälp. Jag mår jättedåligt och är desperat. Har...
Svar
6
· Visningar
811

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Tips för att reda ut hår
  • Höstföräldrar 2023
  • Dejtingtråden del 37

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp