Vovzing
Trådstartare
Så, då har jag och pappa börjat tjafsa igen om hurvida hunden ska eller inte ska få ligga i sängen. Vi har tre hundar, två ändre varav den ena får ligga i sängar - eftersom hon är var sedan hon var liten (dock inte i pappas säng). Den andra äldre ligger inte i sängar överhuvud taget.
Så har vi unghunden som jag tycker ska få ligga i sängen, eftersom det är mysigt för min del. Han skulle inte ta skada av att ligga i en korg på golvet - men jag tycker det är så mysigt att ha honom i sängen
Pappa tycker det är jobbigt när de drar upp smuts och eventuella fästingar i sängarna. Jag förstår inte varför han ska bråka, eftersom hunden inte ligger i hans säng utan bara i min.
Hursom, tänkte jag fråga hur ni gör?
Sover era hundra i sängen? Varför? Varför inte?
Så har vi unghunden som jag tycker ska få ligga i sängen, eftersom det är mysigt för min del. Han skulle inte ta skada av att ligga i en korg på golvet - men jag tycker det är så mysigt att ha honom i sängen
Pappa tycker det är jobbigt när de drar upp smuts och eventuella fästingar i sängarna. Jag förstår inte varför han ska bråka, eftersom hunden inte ligger i hans säng utan bara i min.
Hursom, tänkte jag fråga hur ni gör?
Sover era hundra i sängen? Varför? Varför inte?