Att stryka sig?

_Peplis_

Trådstartare
Hm..har aldrig behövt stryka mig, så nu undrar jag om det kostar något att stryka sig i den andra klassen?

Alltså jag är anmäld till båda, rider en klasss men är nöjd så och vill därför inte rida den andra, kostar det något att stryka mig till den då? Eller får jag mina startavgiftspengar för den klassen tillbaka t.o.m??

Sv: Att stryka sig?

brukar inte kosta nåt extra men du får inga pengar tillbaka för startavgiften du betalt.

Sv: Att stryka sig?

det brukar inte kosta ngt, bara du strycker dig i tid. Ibland kan man ha turen att få tillbaka pengar också, men det är inget man bör räkna med.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 595
Senast: __sofia__
·
Ridning Hej hallå. Lite pinsamt men måste ändå fråga, har någon några bra grundläggande övningar för att hoppningen ska gå bättre? Jag har...
Svar
3
· Visningar
745
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 632
Senast: Lady_S
·
R
  • Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
1 413
Senast: Raderad medlem 147980
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka