Bukefalos 28 år!

Audition nästa?!

G

Generalen

Idag upptäckte Arwen sin mer konstnärliga sida när min sambo drog fram sitt gamla munspel! Himla intressant tyckte hon att den var och det dröjde inte länge innan hon började "sjunga" :angel: :D.

Klipp!

Katten kom in som en liten sidekick. Men vad säger ni, tror ni att hon skulle komma med i Idol? Kanske skulle hon få börja arbeta för maten, som typ gatumusikant? :idea:
 
Sv: Audition nästa?!

En sådan naturbegåvning hon är :love:

Ser framför mig stora släktmiddagen där alla föräldrar ska visa upp sina barns talanger och så kommer ni med Arwen och kissen och låter dem sjunga en duett och alla gamlingar sitter helt tårögda av rörelse.

Hon är nog för ung för Idol men testa med Talang, där brukar även småttingar få vara med.
 
Sv: Audition nästa?!

Arwen tackar och bockar! Hm, Talang säger du? Ja det kanske vore något :D.
 
Sv: Audition nästa?!

Åh vad det där väcker gamla minnen.

Hugo min boxer gjorde precis så där vid vissa ljud.
Vissa mobilsignaler som fanns om ringsignaler på min mobil fick precis den där effekten , men han formade även till slut munnen som en strut och körde ett underbart härligt störvågsyl. :D
 
Sv: Audition nästa?!

oh men sant är sa roligt, mina vänners borzoi gjorde precis samma sak just med munspel, och han inte bara ylade, det var verkligen som han sjöng. vi antog att det hade att gör med hans ryska pabra :D
 
Sv: Audition nästa?!

Vilken sötnos! Vad stor hon ser ut för att vara 5 månader :) Saknar allt att ha boxer när man ser en sådan söting.

Vår boxer gjorde detsamma när hon hörde höga ljud, förklaringen vi fick var att de "sjunger" för att det låter så högt i deras öron att det gör ont. Låter inte helt osannolikt tycker jag, vår IG har också ylat till lite när barnen visslat, men inte på samma sätt som vår älskade boxer Millan.
 
Sv: Audition nästa?!

Förlåt om jag förstör :D men jag har fått för mig att hundarna gör sådär när det är ett ljud de tycker låter illa. Kan jag ha rätt? Vår hund gör sådär när jag piper med en av hans leksaker, och han ser inte ut att gilla det direkt... :devil:

Men det är ju så sött så ibland kan jag inte låta bli :o

Jag har försökt öva in själva "ylandet" på kommando, men har inte lyckats ännu...
 
Sv: Audition nästa?!

Vår jycke sjöng på kommando. Det gick lätt att lära in.
Han började med det när sambon spelade elgitarr och gled på tonerna.
 
Sv: Audition nästa?!

Vad gulligt :D Mina tre hundar "sjunger" också men det räcker med att jag pratar med gulligull-röst åt dem så startar de kören... grannarna funderar nog på om jag har en flock vargar inne i lägenheten ibland :angel:
 
Sv: Audition nästa?!

Ja, jag hörde samma sak idag! Men hon gjorde det bara ett par gånger, sen gav hon väl upp :p (tur att jag hann filma :angel:). Vår andra hund var helt tyst däremot?
 
Sv: Audition nästa?!

Vad sött!:D

Schäfern vi hade förut gjorde så när vi spelade Elvis.
Men bara då:rofl:
 
Sv: Audition nästa?!

:rofl::rofl:

Våran wheaten sjunger också till munspel. Är man inne och spelar och han är ute, så kommer han genast in och sjunger. Hihi. Han kanske kan få vara med och bilda band?

Jag älskar din hunds uttryck när katten börjar jamma (!), lite förvånat liksom. :D
 

Liknande trådar

Relationer Jag känner mig så ensam och förvirrad, hoppas någon orkar läsa allt och hjälpa mig med lite tankar. För sju år sedan blev jag...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
12 996
Katthälsa I stallet där jag har mina hästar finns det fem katter. Katterna fanns där när nuvarande ägare flyttade in (drygt 1 år sedan) och är...
2
Svar
34
· Visningar
5 216
Senast: Puffindog
·
Övr. Katt I början av juli lämnade vi våra båda katter till en vän på en skärgårdsö när vi åkte på semester. När vi kom tillbaka efter tre veckor...
Svar
12
· Visningar
3 099
Senast: MJLee
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 154
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp