Auktion i Doncaster

• Övr. Grenar
  • Trådstartare Trådstartare Toscane
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 343
T

Toscane

Heejsan , undrar bara om det är någon som ska på Auktionen i England/Doncaster i mitten av Oktober . Eller om det var någon som var där nu för någon vecka sedan? :angel:

Sv: Auktion i Doncaster

Jag ska definitivt dit i oktober. Jag åkte inte nu i augusti men väntar hem en häst som köptes där.

Va skoj! Vi väntar också på en som kommer nu snart , den skulle kommit i Lördags men den är kvar i Holland eller något .. :D
Var du över nu i augusti också?

Jag var inte över i augusti, hade lite annat att stå i. Transporten blev sen min skull ha åkt med Täby hästarna från gbg men får vänta på nästa transport från Malmö istället.

aa , samma här . Våran är i malmö nu , kommer väl upp på lördag. Det hade vart fel på transporten eller?

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Återvänder till buke efter ganska många års uppehåll då jag minns att det fanns många kloka människor här. Vår münsterländertik...
Svar
0
· Visningar
368
Senast: Annique
·
Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad... 4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 478
Senast: Milosari
·
Mat MSB tycker att man ska ha mat för en vecka hemma. Och det har jag nog. Om jag letar upp bönor, spagetti och annat som ligger och samlar... 9 10 11
Svar
201
· Visningar
6 343
Senast: Tantan
·
Hundhälsa Hej alla! Jag ska försöka att fatta mig så kort jag kan. Jag har en Pomeranianpojke på 4 år. Han har aldrig tidigare haft några problem...
Svar
1
· Visningar
686
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken hundras?
  • Guldfasanerna
  • Bästa kloslipen?