Australiensiskt entömsbett

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare tuddeomudde
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 2 946
T

tuddeomudde

Är det samma som New Zeelandbett?
Det ser så ut tycker jag.
I så fall, har någon en bild på hur det ska sitta?
(förstår inte riktigt :o)

Sv: Australiensiskt entömsbett

Jag kan fortfarande inte lägga in bilder :cry:
Det är som ett vanligt rakt entömsbett fast det går en stålbygel som skall sitta så den hamnar på undersidan av munnen s.a.s :angel:

Högerklicka på bilden om du har den på pixbox, photobucket tex, egenskaper, kopiera adressen ta bort 0?, klistra in på infoga bild...
Tadaaa!

Tack för informationen! :bow:
Vem vet, rätt som det är så fixar jag åxå att lägga in bilder. :angel:
Fast jag har ingen bild på det omfrågade bettet, tyvärr. Hoppas någon annan kan lägga in en bild istället. :bow:

Senast ändrad av en moderator:

Det finns också utan sk. entömsförstärkning, kallas också för bygelbett, finns bild i Propositonernas utrustningsregler!

Vad gör bygeln för nytta och hur?

Liknande trådar

Trav Är en som är ganska ny inom trav och monté världen och funderar på att köpa min första monté sadel. Men vet inte riktigt vilken? Väger...
Svar
1
· Visningar
320
Senast: MayGrace
·
Trav Hej, har lite funderingar kring kuskar o trav. Finns det regler för hur ung/gammal man får vara för att få köra lopp med stor häst samt...
Svar
2
· Visningar
519
Senast: Unafraid
·
Kläder & Bli fin Söker efter ett par riktigt bra arbetsskor. De ska vara bekväma, hållbara, helst gjorda i läder och svarta. Innersulan måste kunnas...
Svar
0
· Visningar
305
Senast: ufot
·
Hästmänniskan Min dotter har en foderhäst. En varmblodstravare,7 årigt sto. Hon har inte haft föl,är inte inkörd. Hon kan alla gångarter men inget... 2 3
Svar
42
· Visningar
2 937

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Smitare - hur gör ni?
  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 31

Hästrelaterat

Tillbaka