Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vad kan det vara Såg en annons på en jycke som skulle vara blandning med detta, har även sett det på ett annat forum men fick inget svar på vad det är för något.
Brukar ha koll på raser och jag antar att detta är någon designerras eller någon lustig översättning
Det är nog mer en hittepå ras, av det lilla jag hittade/orkade läsa så är det en australisk "ras" som inte godkänds av deras kennelklubb utan typ som Hedehund eller vad det heter (den svenska ickerasen).
Förstår inte varför man behöver rasen? Den har ju typ samma funktion som den vanliga fox terriern så varför behöver man en mindre? En Fox Terrier är ju redan en liten hundras.
Hundavel & Ras
Konstig rubrik kanske, men....
Vi förlorade vår hund under julhelgen, hon blev nästan 16 år, så det var väntat. Men ändå är vi nog lite...
Hundavel & Ras
Förlåt för ännu en hundrastråd🙈 En kompis till mig letar lämplig hundras och har frågat mig vad jag tror. Och även om jag tycker jag har...
Hundavel & Ras
Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går...