Avancerat sök på radannonser

Silver Girl

Trådstartare
Skulle hjälpa en vän leta lämpliga hästannonser men lyckas inte få avancerat sök här på Buke att funka.

Kryssar i mankhöjd 149-159 samt ålder 8-12 och 13-16, men får ändå upp massa unghästar och de med mankhöjd på 170+.

Vad gör jag för fel???

(kanske helt fel forum men vet inte vart jag ska vända mig)
 
Sv: Avancerat sök på radannonser

Får fortfarande inte detta att funka. Hjälp? Vad gör jag för fel?
 
Sv: Avancerat sök på radannonser

Troligen ingen större hjälp men i vissa fall för annonssidor allmänt sett så funkar det inte att kryssa i flera rutor samtidigt, dvs välj antingen 8-12 år ELLER 13-x och gör flera sökningar.

Sedan finns det folk som lagt in sina annonser under fel kategorier vilket gör att det poppar upp oväntade saker fastän man försökt precisera sina önskemål, samt folk som annonserar ut tex både unghästar och äldre i samma annons varför det kan se ut som saker hamnat fel.
 
Sv: Avancerat sök på radannonser

Samma för mig, funkar riktigt dåligt :mad: Blir ju jättesvårt att söka på någon specifikt.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 118
Senast: Mabuse
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 195
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
7 158
Senast: Migo
·
Hästmänniskan Hej! Jag är en 21-årig tjej som är enormt enormt ridsugen igen, men vet inte riktigt hur jag ska gå tillväga som återfallsryttare...
Svar
8
· Visningar
2 494
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp