JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Avdankade CS-spelare SE HIT
Hallådär.
Har nu vart en avdankad CS spelare i ca 9 månader och vart lite sugen på att spela på skoj igen.
Problemet i detta är väll att jag inte har någon att spela med som faktiskt är rolig att spela med, så nu vänder jag mig till Bukefalos.
Någon avdankad eller fortfarande spelande CS-spelare som vill hitta på något? Kanske en mix, kanske spela en cup eller bara lira för skojs skull.
De enda kraven jag har är väll att man ska kunna mapparna, för då blir det roligare
SÅ KOMIGEN NU!!!!!!!
Sv: Avdankade CS-spelare SE HIT
*puttar upp*
Är det verkligen SÅ hemskt att spela igen?
Sv: Avdankade CS-spelare SE HIT
du, jag har fan inte spelat sen beta 6
det är avdankad!
Hundavel & Ras
Hej!
Ni har säkert sett hundratals av dom här trådarna, ni har säkert också sett hundra av dom här trådarna som börjar med "Ni har...
Hästmänniskan
Jag vet att den enda som kan besluta om detta är jag själv, men lite input från oberoende personer kan ju aldrig vara fel, är oerhört...
Träning
Måste bara höra om någon varit med om liknande även om detta inte är något problem jag har idag...
För ca 2 år sedan (hösten 03) hade...
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Milou fick sin päls på öronen uttunnad häromdagen. Det var så mycket päls att öronen höll på att vippa och det var svårt att få tofsar...
Lillefrun
8 minuter sedan
Svar: 1 365
Visningar: 83 469
Hund
Akvarietråden V
Övr. Djur Mina gurami-yngel är nu frisimmande, och därmed typ omöjliga att se... Matar så mycket jag vågar och hoppas att de klarar sig.
Mitt...
Red_Chili
12 minuter sedan
Svar: 1 423
Visningar: 43 435
Djur
Smitare - hur gör ni?
Hundträning Som ägare till en smitare av rang (läs parkour-hund som behöver velociraptor-staket) så tackar jag för tipset! Vi jobbar på men det är...
Roheryn
22 minuter sedan
Svar: 115
Visningar: 6 375
Hund