• Islandshäst
  • Trådstartare Trådstartare Dragonora
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 45
  • Visningar Visningar 5 827
Sv: Avelsstam

Du skulle ju hälsa på mig också, för tre år sedan...

Hon får ta en "Småland runt" runda:rofl:
Fast jag är verkligen inte mycket bättre själv. Vet inte hur länge jag har snackat om att hälsa på dig Elin:o

Nu åter till tråden!

jag gillar hästar med kolkos i släkten, tur för mej att mitt sto har det i sej ;)

Ok med betoning på DRÖM då eftersom mamman är död och pappan är på Island...:D

Jag skulle vilja ha ett sto u: Ljufa fra Eyrarbakka och e: Thoroddur fra Thoroddursstödum

Ok med betoning på DRÖM då eftersom mamman är död och pappan är på Island...:D

Jag skulle vilja ha ett sto u: Ljufa fra Eyrarbakka och e: Thoroddur fra Thoroddursstödum

Du skulle slagit till före Filippan:p! Hon har ju köpt ett sto undan Ljufa och efter Hrafn från Örvik som ju är efter din favorit Atli.

Du skulle slagit till före Filippan:p! Hon har ju köpt ett sto undan Ljufa och efter Hrafn från Örvik som ju är efter din favorit Atli.

Hihi jag vet!

Men Ljufa-Atli och Ljufa-Hrafn finns det rätt många av, jag vill ha nåt unikt!

Fast i verkligheten ska jag inte avla alls så jag kan lika bra ha en valack...:D

Kanske en brunskäck valack med bara lite vitt på och som är "fyrgångare med pass", eller kanske tom en "vanlig" fyrgångare. Meitill verkar ge trevligt lynne och en skäck efter honom ska väl inte vara omöjligt att hitta... Men nu kom jag nog ifrån ämnet rätt rejält förstås!;)

Liknande trådar

Islandshäst Hej! Jag undrar om det är okej att jag rider islandshäst? Jag är 163 cm lång och väger 63-65 kg. Jag googlade och fick fram olika...
Svar
7
· Visningar
805
Senast: Edla
·
Islandshäst Varför är det så fel i islandshästvärlden att rida långturer? Jag har startat några clear round i distanritt och får höra av... 2
Svar
30
· Visningar
1 482
Senast: Badger
·
Islandshäst Får hem ett par nya hästar inom kort och tittar just efter varsitt utegångstäcke för dem. Skulle gärna vilja ha ett som är anpassat för...
Svar
8
· Visningar
966
Senast: Ajda
·
Fritid Vi ska åka till Åre i sommar och vill rida på islandshäst. Gärna i fjällmiljö. Har någon tips om en bra aktör i området? Har bil och kan...
Svar
0
· Visningar
154
Senast: nyttnick
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka