Avkommor Barathea

Jane_Done

Trådstartare
Som rubriken lyder, finns det något sätt att leta efter hans avkommor i Sverige? Tittar jag på pedigree så är det ju några stycken :crazy:

Någon kunnig? Eller känner ni till några first hand så att säga?

Sv: Avkommor Barathea

Tackar!

Det går ju dessvärre inte att söka avkommor på Barathea på Galoppsport, bara på Pedigree och de är ju ganska många så det skulle ju ta sin tid att leta fram vilka som hittat till Sverige.

Sv: Avkommor Barathea

Som rubriken lyder, finns det något sätt att leta efter hans avkommor i Sverige? Tittar jag på pedigree så är det ju några stycken :crazy:

Någon kunnig? Eller känner ni till några first hand så att säga?

hej.. To Be Good.s farfar e barathea.. om det hjälper ..?

Liknande trådar

Utrustning Jag har som rubriken lyder problemet att ha ett väldigt smalt ansikte med ett gigantiskt bakhuvud, detta resulterar i att i princip ALLA...
Svar
4
· Visningar
664
Relationer Tittar på "Married at first sight, Australien" och slås av hur mycket som handlar utseende och yta. Är det verkligen så som människor... 22 23 24
Svar
477
· Visningar
14 880
Senast: Ruffe
·
Övr. Katt Min gamla katta (17+) har börjat tycka att det är jobbigt med torrfoder och efter att ha provat oss fram lite har jag konstaterat att... 2
Svar
22
· Visningar
1 082
Senast: ameo
·
Övr. Hund Idag har jag vart sämsta matten ever känns det som. Jag har vart så sjuk att det vart helt omöjligt för mig att röra mig. Har haft 40... 2
Svar
30
· Visningar
1 854
Senast: lilstar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Hönstråden II
  • Oseriös avel 2023