Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi var och tittade på Ragazzo för att använda på ett äldre fullblodsto som bara funkar på naturlig betäckning, men efter att sett benstället så sa vi nej tack! För oss noviser är det obegripligt att en hingst med såna ben är lanserad av Flyinge. Har han någon väldigt speciell stam/meriter eller vad är det som gör att han är godkänd?crazy skrev:Ja jag håller med...jag trodde nästan inte mina ögon när jag granskade honom närmare....HUR kan man missa nåt sånt!?!
Både stam och meriter och mkt god kritik är väl ett faktum när han är godkänd. Jag har INGA nackdelar hos min avkomma iaf...poloplayer skrev:Vi var och tittade på Ragazzo för att använda på ett äldre fullblodsto som bara funkar på naturlig betäckning, men efter att sett benstället så sa vi nej tack! För oss noviser är det obegripligt att en hingst med såna ben är lanserad av Flyinge. Har han någon väldigt speciell stam/meriter eller vad är det som gör att han är godkänd?![]()
![]()
![]()