Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Om man avmaskar en hund med tex Axilur, som man ju ska ge 3 dar i rad, och man missar/glömmer sista dagen är hunden "avmaskad" då eller bör man göra om hela proceduren.
på bipacksedeln står det med feta och kursiva bokstäver att man ska ge det tre dagar i följd, men jag tror att dom oftast är lite överspända med detdär.
lite dåligt att dom inte nämner vad man ska göra om man glömmer en dag. man vill ju inte riskera att ge dom för mycket heller genom att börja om hela proceduren. aja det går nog bra om du hör med en veterinär! du kan ju skriva här vad de sa, så man vet
Nä det är ju just det man inte vill. Har inte hört med vetten än har haft fullt upp inför julen och det är egentligen ingen panik, men jag lovar att skriva en tråd om vad de svarade.
Kropp & Själ Blev det inget av tyvärr, nästa gång. Hamnade i tidsnöd. :D Blev mark, goblet squats, latsdrag, militärparad och min favorit BSS! Sjukt...