Avsluta medlemskonto?

B

Barret

Det är så här att min kära mor (som inte är världens skickligaste när det gäller datorer) skulle in och söka efter annonser på vagnar. Hon kom in på fel sida och råkade luras fram till Ny Medlem-sidan. Men hon är ju aldrig på forumet och skulle antagligen inte veta vad hon skulle skriva om hon var här. Nu bad hon mig att försöka ta bort hennes medlems-konto. Men jag är ju inte direkt något geni heller. Jag har ju aldrig ens övervägt att ta bort mig själv.
Sååå, någon som kan hjälpa mig? :bow:
 
Sv: Avsluta medlemskonto?

Om hon aldrig skriver på forumet ändå så spelar det ju ingen roll om hon är medlem eller inte. :) Säg bara åt henne att strunta i att logga in så tas kontot bort efter ett tag (kan vara lång tid). Eller så säger du åt henne att börja läsa på forumet så kanske hon blir datakunnig tillslut hon med! :D

/Erica
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok När jag gjorde recap av mitt kärleksliv här i dagboken för ett tag sen utelämnade jag såklart en massa personer som av en eller annan...
Svar
0
· Visningar
395
Senast: miumiu
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 037
Senast: jemeni
·
Relationer Back again.. Det är lite oklart vad jag vill med tråden, vet att det bara är jag som kan bestämma för mig själv till syvende och sist...
24 25 26
Svar
505
· Visningar
64 358
Senast: cirkus
·
Hundhälsa Detta är nog det absolut svåraste jag någonsin har behövt skriva. Jag har en pomeraniantik på snart 4 år, hon är min första hund och...
Svar
17
· Visningar
6 051
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp