Bukefalos 28 år!

Axel ur led

Tack! Det var ungefär så jag tänkte men på 1177 stod det att man skulle kolla upp om det var första gången..
Det jag funderar på är om kan kanske fått en spricka i överarmen då det liksom inte gör ont i axeln utan mer mitt på överarmen.
Det tog rätt lång tid för mig att rehaba min axel och jag hade ont vid visa rörelsemoment länge efter. Sen har jag, tror jag, lyckats subluxera den två ggr för ett år sen och främsta smärtan har kvarstått just en bit ner på överarmen och inte just i/vid axeln.

Min gick inte att få tillbaks när det hände utan fick åka till akuten nerdrogad och de gjorde skiktröntgen. Som andra säger, det är vettigt att få en koll när det är första gången.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag är sedan en tid tillbaka sjukskriven på grund av utmattningssyndrom, och har från flera håll fått höra att jag ska "ge mig själv tid...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
11 692
Senast: MML
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 008
Senast: Grazing
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 287
Senast: __sofia__
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 582
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp