Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Får direkt mejla mammsen och önska i julklapp![]()
Börja med produkten under max 4 timmar de första 2-3 dagarna
Frågar igen...Lite OT men hur hårt brukar ni spänna åt kardborrarna?
Det låter ju väldigt billigt, obs att det finns 3 olika storlekar, detta är den minsta 35x40cm. Jag har 40x45 till mitt halvblod på 166 cm med tunna ben, jag har dem fram och där räcker de gott och väl , jag tog den stora storleken för att kunna ha dem bak också.
Vet inte hur det är att sätta på blöta ben, men de "varnar" för att ha dem på sommaren eller när det är varmt. Tror det va för neoprenet (yttertyget) inte andas så bra eller nåt sånt, men när jag använde dom (va iofs inte sommar då) så blev aldrig min häst svettig av dem, så det är nog ingen fara.
Jag tror jag lät hästen stå med dem ett par timmar på kvällen typ ett par ggr, sen hade han dem hela natten. Inte alltid så lätt att kunna vänja dem, eftersom man inte har eget stall o därför bara är i stallet en gång om dan. Det funkade iaf finfint så.
Det verkar som att erbjudandet bara gäller stl. 35X40 cm?
Tror ni som har sett dessa att det passar på en häst som har storlek cob, hon är ca. 152 cm hög?
/Camilla
Jag har 35x40 storleken till min haflinger på ca 1.40. Storleken är perfekt till honom. Han har ju inte så långa ben men är grov. Som jämförelse kan jag säga att Equi-Guards transportskydd storlek ponny är alldeles för små och inte når runt hans ben (om nu det var till någon hjälp).
Ja du det var ju en bra fråga. Vända dem hur som helst kan man inte men jag vet faktiskt inte säkert vilket mått som är omkrets och vilket som är höjd. Jag kan kolla i stallet i morgon om ingen annan har svarat innan dess.