Sv: B o T

Ja de går att ta loss, så visst borde du kunna använda dem som de vanliga paddarna med lindor.

Om Man bara är intresserad av värmeeffekten är de jättebra, vill du däremot ha ett riktigt stöd är de egentligen lite för mjuka. Jag har dem runt om på mitt höggdrägtiga sto som håller sig torr och fräsch i benen. Lätt att sätta på och sitter bra. Även en annan häst i stallet har fram, konvalescent efter senskada. Hon har läkt fint och är på väg igång. Eftersom vi hjälper varandra i stallet så funkar det kanon, ingen behöver linda och man kan liksom inte sätta dem fel....

Det står på pappren man får till när man beställer att man inte ska använda de på dräktiga ston p.g.a. att de inte vet om de kan påverka fölisen...
Du får gärna rapporterar senare när fölis hur det gått....

Har invigt mina nu, användes tillsammans med boots i transporten då pollan inte kan ha höga transportskydd, och alla andra låga är så tunna och sladdriga.
De var suveräna och satt riktigt bra :D:D

Jaha då var paddarna mätta.

Det är omkretsen som är 40 cm och höjden 35 cm.

Tack igen!:bow:
Vill bara tala om att med din hjälp så vågade jag beställa och storleken var bra! De har nu börjat att introduceras på hästen och verkar jätte bra, smidiga att sätta på och ta av!
Inte illa när man kan köpa fyra till priset av två!:angel:
/Camilla

Liknande trådar

Utrustning Har beställt ett till regntäcke lite panik då det ska regna i dagar, och inser nu när det är på väg att det är t-spänne fram på täcket...
Svar
6
· Visningar
546
Senast: Fibusen
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 523
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
702
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Tidigare i år beställde jag barfotaboots till min häst. De var nya, men när jag fick dem var det rätt uppenbart att de hade varit hemma...
Svar
2
· Visningar
754
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka