B*rjes bomlösa - IG, G, VG, MVG?

Sv: B*rjes bomlösa - IG, G, VG, MVG?

Hur svarar man på det:confused: ? Börjes bomlösa sadel är min första bomlösa, så jag har inget att jämföra med. Om du undrar hur den levde upp till mina förväntningar så kan den väl få ett VG. Den är säkert lika bra som de liknande sadlar som kostar det dubbla.

IG... iaf den jag fick... :(

vad var det för fel på din sadel ??
Funderar sj på köpa en så..

Snedsydd så det stänkte om det. Vilket var synd då jag behövde en till. Men men... så är livet.

Säger som bettysmatte, jag har inte ägt någon bomlös förut. Men jag har provat några andra och den här är lika bra. Så MVG om jag inte behöver uttala mig om hur den håller. Har inte haft den så länge.;)

Hallå! Har det tillkommit några med erfarenheter av Börjes bomlösa? Positivt eller negativt?

Liknande trådar

R
Utrustning Jag har börjat titta på barbackapaddar och bomlösa sadlar, men det är inget jag har någon erfarenhet av själv. På "min tid" var en... 2
Svar
29
· Visningar
2 293
Senast: iNHALE
·
Övr. Barn Satt och diskuterade det just, då många genom åren har kommit att kalla mig för just det. Men vad är egentligen särbegåvning? Hur ska... 2
Svar
26
· Visningar
3 481
F
Övr. Djur hej!:) jag blev nyss medlem här och har ingen aning om jag ställer frågorna på rätt plats på den här sidan, men hoppas på tips och... 2
Svar
21
· Visningar
6 939
Senast: Muninn
·
Western Vad har ni andra för erfarenheter av utrustningen på b*rjes och h**ks?? Bra och dålig westernutrustning som ni köpt. :laugh: Då... 3 4 5
Svar
94
· Visningar
6 384
Senast: Solaika
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka